Menu
EUR

FAQ (Veel gestelde vragen )

VEEL GESTELDE VRAGEN
 (Frequently Asked Questions - FAQ)
 

Wat zijn de openingstijden van uw Winkel/Showroom aan de 1e Oosterparkstraat 60-66 in Amsterdam ?

Onze Winkel/Showroom is geopend op Maandag van 11.00 - 17.30 uur en op Di. t/m Vr. van 9.30 – 17.30uur. Zaterdag & Zondag zijn wij gesloten.
 
Heeft uw bedrijf ook nog andere filialen in Nederland ?
Nee, wij zijn alleen gevestigd in Amsterdam aan de 1e Oosterparkstraat 60-66
 
Ik heb een bestelling gedaan via de Website, maar heb hierover geen e-mail ontvangen.
Door te strenge beveiliging van uw e-mailverkeer kan het voorkomen dat uw e-mailaanbieder de e-mail als spam of junkmail ziet. In dit geval zal de naar u verstuurde e-mail geplaatst worden in uw spam of junkmail e-mailmap. Om te voorkomen dat e-mail verstuurd door A.Vos & Zoons bv wordt gemarkeerd als spam of junkmail, kunt u bij uw e-mailaanbieder aangeven dat het e-mailadres eindigend op @vosmedisch.nl gezien kan worden als een "veilige" afzender.
 
Ik heb een vraag over de Website, maar deze wordt hier niet behandeld.
Wanneer u op deze website niet het antwoord heeft kunnen vinden op uw vraag kunt u altijd contact opnemen met ons. U kunt ons een email sturen met daarin uw vraag naar: [email protected] of telefonisch contact met ons opnemen op nummer: 020-6942379.
 
Ik ben het wachtwoord van mij account kwijt.
U kunt bij het inlogscherm aangeven dat u uw wachtwoord vergeten bent. Wij sturen u dan, na verificatie van uw e-mailadres, een nieuw wachtwoord toe.
 
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald met Ideal maar de Ideal transactie werd plots afgebroken.
Het kan zo zijn dat uw betaling nu niet is verwerkt en de bestelling niet verzonden wordt, ondanks dat u wellicht via de mail een bevestiging heeft ontvangen. U ontvangt een automatische mail met een betalingsherinnering waarna u de betaling alsnog kunt voldoen. U kunt ook telefonisch contact met ons op (020-6942379), wij zullen dit dan direct voor u nakijken.
 
Kan ik de producten van de Webshop ook in uw Winkel/Showroom bekijken en kopen?
Ja, dat is zeker mogelijk. Neemt u dan vooraf eerst contact met ons op om na te gaan of het gewenste artikel bij ons op voorraad is. Tel.:020-6942379
 
Kan ik als particulier ook mijn bestelling op rekening bij u plaatsen ?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. U kunt bij ons wel kiezen voor de betaalmethode KLARNA waarmee u achteraf kunt betalen. Verder hanteren wij de betaalmethoden IDEAL, Creditcard (Mastercard en Visa), PayPal, Bancontact en directe overschrijving.
 
Hoe kan ik producten retour zenden?
Klik op de volgende link  "Retour aanmelden" volg de instructies en lees de voorwaarden goed door.
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!